Imprezy integracyjne Actigra
  • Actigra Activities
  • Actigra Activities
  • Actigra Activities
  • Actigra Activities
  • Actigra Activities
  • Actigra Activities
  • Actigra Events
  • Actigra Events
  • Actigra Events
  • Actigra Events
  • Actigra Events
  • Actigra Events
activitiesACTIGRA integracjaACTIGRA event marketingevents
Strona główna / wydarzenia / Wydarzenia events / Kampania otwarcia i otwarcie centrum handlowo – rozrywkowego GEMINI Park
środa, 20 maja 2009 00:00

Kampania otwarcia i otwarcie centrum handlowo – rozrywkowego GEMINI Park

PDF Drukuj Email
ACTIGRA Group opracowała kompleksowo cykl wydarzeń związanych z otwarciem nowego centrum handlowo – rozrywkowego GEMINI Park w Bielsku Białej oraz odpowiadała za realizacje programu eventów.

Całość przedsięwzięcia składała się z niezależnych eventów układających się w cykl imprez w tygodniach poprzedzających oraz pierwszym tygodniu otwarcia GEMINI Park a także trwającej miesiąc loterii promocyjnej „GEMINI Park – Podwójna Satysfakcja”.

Kampania otwarciowa prowadzona była aktywnie przez ponad dwa tygodnie na terenie Bielska – Białej i otaczających go miejscowości i była zgodna z linią kreatywną promocji GEMINI Park.

AAA_6345 AAA_6383 AAA_6467 AAA_6502

Zespoły bliźniąt - nawiązanie do nazwy centrum (GEMINI) – poruszając się na tandemach i szczudłach, dystrybuowały na terenie miasta materiały reklamowe, przyciągając przy tym powszechną uwagę.

Po mieście i okolicy poruszały się w konwoju reklamowym nietypowe, odpowiednio obrandowane pojazdy z mobilami reklamowymi – wyprawowy Land Rover oraz monster truck zbudowany na bazie Forda F250.

AAA_6513

W dniu 20 maja, poprzedzającym otwarcie GEMINI Park dla szerokiej publiczności odbyła się ceremonia uroczystego otwarcia centrum dla zaproszonych 800 gości, poprzedzona konferencją prasową z udziałem właściciela centrum, Rafała Sonika, prezydenta miasta Bielsko – Biała Jacka Krywulta oraz prezesa zarządu REAL Polska Kefa Van Helbergena.

AAA_6514 AAA_6566 AAA_6745 AAA_6813

Ceremonie otwarcia i poświęcenia obiektu uświetnił spektakl taneczno akrobatyczny grupy Flycube. Całości dopełnił uroczysty cocktail dla zaproszonych gości, otwarte zostały sklepy i punkty usługowe, a gościom pobyt w centrum umilał recital Kasi Rodowicz. Zwieńczeniem pierwszego dnia był imponujący pokaz - spektakl audiowizualny sztucznych ogni oraz atrakcyjna iluminacja fasady centrum handlowego, a następnie spotkanie dla zaproszonych gości w hotelu Vienna.

AAA_6814 AAA_6858 AAA_7933 AAA_7973

W trakcie kolejnych pierwszych czterech dni otwarcia zaprezentowano odwiedzającym GEMINI Park cykliczne pokazy mody przedstawiające marki i linie sklepów znajdujących się na terenie centrum, atrakcyjne pokazy i występy sceniczne oraz atrakcje dla dzieci.

AAA_8136 AAA_8137 AAA_8275

W dniu otwarcia rozpoczęła się trwająca miesiąc loteria promocyjna z atrakcyjnymi nagrodami – do wygrania w pierwszym dniu było dziesięć bonów o wartości 2000 zł każdy oraz do końca loterii bony zakupowe o wartości 50 zł, a przede wszystkim nagroda gówna – samochód osobowy, czerwona Toyota Yaris.

W pierwszym dniu otwarcia GEMINI Park w Bielsku – Białej centrum odwiedziło kilkadziesiąt tysięcy gości (źródło GEMINI Park).

Kulminacyjnym wydarzeniem cyklu imprez otwarcia GEMINI Park był sobotni wieczór, w trakcie którego odbył się przed GEMINI Park pierwszy od ośmiu lat w Bielsku – Białej koncert zespołu Golec uOrkiestra, podczas którego grupa przedstawiła prapremierowo swoją najnowszą płytę „5”. Łukasz i Paweł Golec podpisywali nowe płyty przed koncertem w centrum handlowym, a po koncercie z udziałem kilkutysięcznej publiczności pod sceną ustawiła się kolejka „łowców” autografów, którym bliźniacy poświęcili kolejną godzinę.

AAA_8298 AAA_8314 AAA_8504

Koncert zespołu braci Golec poprzedził sympatyczny występ bielsko-bialskiego zespołu Dzień Dobry.

Dzień zamknął trwający kilkanaście minut show sztucznych ogni, okraszony podkładem muzycznym (nagłośnienie koncertowe).

Centrum handlowo-rozrywkowe Gemini Park jest jedną z największych i najnowocześniejszych galerii handlowych w regionie śląska i żywiecczyzny. Znajduje się w niej 86 sklepów i punktów usługowych z ofertą światowych marek odzieżowych, obuwniczych, dziecięcych, sportowych, a także firm lokalnych i regionalnych, w tym także liczne restauracje.

AAA_8604 AAA_8646 AAA_8696

Całość zorganizowała i przeprowadziła ACTIGRA Event (ACTIGRA Group).

Zdjęcia: ACTIGRA Foto

 

 
Pracujemy dla:
ACTIGRA Group: ul. Królewska 1/9, 30-045 Kraków  |  tel.: +48 12 626 19 35/36  |  fax.: +48 12 626 19 35  |  email: biuro@actigra.pl |

ACTIGRA Group © 2013
Realizacja: Brand New

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej o plikach cookies znajdziesz na stronie wszystkoociasteczkach.pl.