Actigra Event jest także profesjonalnym organizatorem konferencji dla klientów biznesowych i instytucjonalnych.
Przygotowujemy spotkania konferencyjne dla dużych grup w dowolnie wybranym miejscu. Specjalizujemy się w kompleksowej organizacji i obsłudze konferencji, zjazdów, sympozjów, kongresów oraz seminariów.
Każde zlecenie traktujemy indywidualnie. Realizujemy zlecenia instytucji administracji rządowej, samorządowych, stowarzyszeń i fundacji, firm i korporacji oraz instytucji kultury i sztuki.
Według wytycznych Klienta przygotowujemy plan konferencji, zapewniamy stosowną i odpowiednią wg założeń lokalizację i wymagane pomieszczenia, sprzęt audiowizualny i multimedialny, personel techniczny i hostessy, elegancką oprawę cateringową, wspomagamy w znajdowaniu prelegentów naukowych i specjalistycznych.
Zapewniamy także oprawę artystyczną, stosownie do okazji.
W przerwie - w nawiązaniu do tematu i klimatu przewodniego - zorganizujemy zajęcia rekreacyjne.
Profesjonalnie przeprowadzona konferencja to efekt odpowiedniego planowania i wysokich nakładów organizacyjnych, wymagających zaangażowania i doświadczenia.
Współpracujemy z wieloma sprawdzonymi partnerami, przestrzegając etyki branżowej oraz tajemnicy handlowej.
Konferencje współorganizowane z Actigrą zwolnią Państwa z uciążliwej pracy organizacyjnych.
Organizujemy także szkolenia wyjazdowe lub stacjonarne. Realizujemy programy szkoleniowe z różnych dziedzin.
Przygotowujemy programy szkoleniowo - motywacyjne według wytycznych Klienta. Współpracujemy z kadrą trenerów i specjalistów o wysokich kwalifikacjach zawodowych i z bogatym doświadczeniem, co pozwala nam przygotować niemalże dowolny program szkoleń.
|